• logo
  • osnovna stranica
  • Kantonalni sud u Tuzli

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Naredba za smanjenje rizika i sprečavanje širenja zaraze zbog korona virusa

    27.10.2021.

    Bosna i Hercegovina
    Federacija Bosne i Hercegovine
    TUZLANSKI KANTON

     

    KANTONALNI SUD U TUZLI
    Broj: 003-0-Su-20-000 286
    Datum, 27. oktobar 2021. godine

             Na osnovu člana   31. stav 1. Zakona o sudovima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj 38/05, 22/06, 64/10, 7/13 i 52/2014), člana 9. tačka j) Pravilnika o unutrašnjem sudskom poslovanju („Službeni glasnik BiH, broj 66/2012), te Preporuka i Naredbi Kriznog štožera Federalnog ministarstva zdravstva, predsjednica Kantonalnog suda u Tuzli dana 27. oktobra 2021. godine donosi:

    N A R E D B U

    I 

    U cilju smanjenja rizika, sprečavanja i širenja zaraze izazvane pojavom Corona virusa, zaštite zdravlja zaposlenih, te zaštite zdravlja građana, obavezuju se svi zaposlenici Suda da odgovorno postupaju i provode doneseni Krizni plan pripravnosti Kantonalnog suda u Tuzli zbog opasnosti od širenja zarazne bolesti broj 003-0-Su-20-000 286 od 01.12.2020. godine, te ovu Naredbu.

             Pa se nalaže:

    1. Obavezno nošenje zaštitnih maski za zaposlenike i stranke preko usta i nosa tokom cijelog radnog vremena uz poštivanje fizičke distance sa drugim osobama od minimalno 2 metra, često pranje ruku i upotreba sredstava za dezinfenciju, te redovno provjetravanje svih prostorija u kojima se boravi.
    1. Zaposlenici koji su pozitivni na Corona virus, kao i članovi njihovih porodica kojima je određena kućna izolacija, obavezni su o tome obavijestiti Sudsku upravu prije dolaska na posao.
    1. U slučaju da u zgradu suda pristupi stranka bez zaštitne maske, upozorit će se da je dužna imati masku i ukoliko je nema, takvoj osobi se neće omogućiti ulazak u zgradu, a ukoliko insistira omogučit će joj se davanje maske.
    1. Svi zaposlenici u sudu, stranke i ostala lica koja ulaze u zgradu suda dužna su se podvrgnuti mjerenju temperature bezkontaktnim termometrom, a to mjerenje će obaviti sudski policajac.
    1. Ukoliko osoba ima tjelesnu temperaturu iznad 37 stepeni, nije joj dozvoljen ulazak u objekat suda i preporučuje joj se javljanje nadležnoj medicinskoj ustanovi.
    1. Prilikom zakazivanja i održavanja ročišta sudije su dužne voditi računa o broju učesnika na ročištu, veličini prostora u kojem se ročište održava, uz poštivanje fizičke distance od 2 metra između učesnika u postupku i nošenje zaštitne maske.
    1. Namještenice koje obavljaju radne zadatke na održavanju čistoće, dužne su redovno vršiti čišćenje i dezinfekciju sudnica, pisarnice, prijemne službe, kancelarija, hodnika, toaleta, lifta, rukohvata u zgradi suda, a provjetravanje kancelarija su dužni vršiti sami zaposlenici nekoliko puta u toku dana dok borave u kancelariji.
    1. Čišćenje i dezinfekcija prostora u prizemlju zgrade suda i na I spratu zgrade suda gdje su sudnice, zbog boravka stranaka treba se vršiti dva puta u toku radnog vremena.
    1. Nalaže se referentu poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta da u koordinaciji sa Sudskom policijom kontroliše ulazak stranaka u zgradu suda, tako da se ulazak radi obavljanja poslova u pisarnici suda i prijemnoj službi vrši na način da se dozvoli ulazak jedne stranke i to tako što će se provjeriti da li stranka ima zaštitnu masku, da je izvršila dezinfekciju ruku, pa nakon toga referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta dužan je od stranke uzeti lične podatke (ime i prezime, broj lične karte i adresu). Nakon toga, referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta će stranku uputiti na sudskog policajca koji će stranci izmjeriti temperature.

      Kada jedna stranka obavi radnje zbog kojih je pristupila u sud i kada izađe iz suda, referent može pustiti slijedeću stranku (DOZVOLJAVA SE ULAZ SAMO JEDNE STRANKE RADI OBAVLJANJA POSLA U PRIJEMNOJ SLUŽBI), a ostale stranke će čekati ispred objekta suda na međusobnoj udaljenosti od 2 metra.
    1. Nalaže se višem referent za održavanje objekta – domaru da u ulazni prostor zgrade suda postavi sredstva za dezinfekciju ruku koja će koristiti stranke prilikom ulaska u zgradu suda.  

    II

             Ne pridržavanje mjera iz ove Naredbe predstavlja kršenje Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti u Federaciji BiH.

     

    III

             Ova Naredba stupa na snagu sa danom donošenja i primjenjuje se od 27. oktobra 2021. godine.


                                                                        PREDSJEDNIK SUDA

                                                                      Indira Hadžimehmedović

     DOSTAVLJENO:                                        

    1. Zaposlenicima ovog suda
    2. Zaposlenicima koji ne rade na računaru potrebno je fizički dostaviti ovu naredbu (referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta, višem referentu za održavanje objekta – domar, višem referentu za operativno – tehničke poslove – vozač, višem referentu za manipulaciju telefonskom centralom, spremačice, zaposlenicima u restoranu)
    3. Web. stranica ovog suda                           
    4. Oglasna ploča i na prostor ispred portirnice suda
    5. Su. arhiva
    Prikazana vijest je na:
    70 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Naredba za smanjenje rizika i sprečavanje širenja zaraze zbog korona virusa

    27.10.2021.

    Bosna i Hercegovina
    Federacija Bosne i Hercegovine
    TUZLANSKI KANTON

     

    KANTONALNI SUD U TUZLI
    Broj: 003-0-Su-20-000 286
    Datum, 27. oktobar 2021. godine

             Na osnovu člana   31. stav 1. Zakona o sudovima u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj 38/05, 22/06, 64/10, 7/13 i 52/2014), člana 9. tačka j) Pravilnika o unutrašnjem sudskom poslovanju („Službeni glasnik BiH, broj 66/2012), te Preporuka i Naredbi Kriznog štožera Federalnog ministarstva zdravstva, predsjednica Kantonalnog suda u Tuzli dana 27. oktobra 2021. godine donosi:

    N A R E D B U

    I 

    U cilju smanjenja rizika, sprečavanja i širenja zaraze izazvane pojavom Corona virusa, zaštite zdravlja zaposlenih, te zaštite zdravlja građana, obavezuju se svi zaposlenici Suda da odgovorno postupaju i provode doneseni Krizni plan pripravnosti Kantonalnog suda u Tuzli zbog opasnosti od širenja zarazne bolesti broj 003-0-Su-20-000 286 od 01.12.2020. godine, te ovu Naredbu.

             Pa se nalaže:

    1. Obavezno nošenje zaštitnih maski za zaposlenike i stranke preko usta i nosa tokom cijelog radnog vremena uz poštivanje fizičke distance sa drugim osobama od minimalno 2 metra, često pranje ruku i upotreba sredstava za dezinfenciju, te redovno provjetravanje svih prostorija u kojima se boravi.
    1. Zaposlenici koji su pozitivni na Corona virus, kao i članovi njihovih porodica kojima je određena kućna izolacija, obavezni su o tome obavijestiti Sudsku upravu prije dolaska na posao.
    1. U slučaju da u zgradu suda pristupi stranka bez zaštitne maske, upozorit će se da je dužna imati masku i ukoliko je nema, takvoj osobi se neće omogućiti ulazak u zgradu, a ukoliko insistira omogučit će joj se davanje maske.
    1. Svi zaposlenici u sudu, stranke i ostala lica koja ulaze u zgradu suda dužna su se podvrgnuti mjerenju temperature bezkontaktnim termometrom, a to mjerenje će obaviti sudski policajac.
    1. Ukoliko osoba ima tjelesnu temperaturu iznad 37 stepeni, nije joj dozvoljen ulazak u objekat suda i preporučuje joj se javljanje nadležnoj medicinskoj ustanovi.
    1. Prilikom zakazivanja i održavanja ročišta sudije su dužne voditi računa o broju učesnika na ročištu, veličini prostora u kojem se ročište održava, uz poštivanje fizičke distance od 2 metra između učesnika u postupku i nošenje zaštitne maske.
    1. Namještenice koje obavljaju radne zadatke na održavanju čistoće, dužne su redovno vršiti čišćenje i dezinfekciju sudnica, pisarnice, prijemne službe, kancelarija, hodnika, toaleta, lifta, rukohvata u zgradi suda, a provjetravanje kancelarija su dužni vršiti sami zaposlenici nekoliko puta u toku dana dok borave u kancelariji.
    1. Čišćenje i dezinfekcija prostora u prizemlju zgrade suda i na I spratu zgrade suda gdje su sudnice, zbog boravka stranaka treba se vršiti dva puta u toku radnog vremena.
    1. Nalaže se referentu poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta da u koordinaciji sa Sudskom policijom kontroliše ulazak stranaka u zgradu suda, tako da se ulazak radi obavljanja poslova u pisarnici suda i prijemnoj službi vrši na način da se dozvoli ulazak jedne stranke i to tako što će se provjeriti da li stranka ima zaštitnu masku, da je izvršila dezinfekciju ruku, pa nakon toga referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta dužan je od stranke uzeti lične podatke (ime i prezime, broj lične karte i adresu). Nakon toga, referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta će stranku uputiti na sudskog policajca koji će stranci izmjeriti temperature.

      Kada jedna stranka obavi radnje zbog kojih je pristupila u sud i kada izađe iz suda, referent može pustiti slijedeću stranku (DOZVOLJAVA SE ULAZ SAMO JEDNE STRANKE RADI OBAVLJANJA POSLA U PRIJEMNOJ SLUŽBI), a ostale stranke će čekati ispred objekta suda na međusobnoj udaljenosti od 2 metra.
    1. Nalaže se višem referent za održavanje objekta – domaru da u ulazni prostor zgrade suda postavi sredstva za dezinfekciju ruku koja će koristiti stranke prilikom ulaska u zgradu suda.  

    II

             Ne pridržavanje mjera iz ove Naredbe predstavlja kršenje Zakona o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti u Federaciji BiH.

     

    III

             Ova Naredba stupa na snagu sa danom donošenja i primjenjuje se od 27. oktobra 2021. godine.


                                                                        PREDSJEDNIK SUDA

                                                                      Indira Hadžimehmedović

     DOSTAVLJENO:                                        

    1. Zaposlenicima ovog suda
    2. Zaposlenicima koji ne rade na računaru potrebno je fizički dostaviti ovu naredbu (referent poslova unutrašnjeg i vanjskog osiguranja objekta, višem referentu za održavanje objekta – domar, višem referentu za operativno – tehničke poslove – vozač, višem referentu za manipulaciju telefonskom centralom, spremačice, zaposlenicima u restoranu)
    3. Web. stranica ovog suda                           
    4. Oglasna ploča i na prostor ispred portirnice suda
    5. Su. arhiva